Кошик
83 відгуків
Кошик

Вулканізатор для шин та камер KSTI RC 2101: переваги та технічні особливості

На даний момент власний автомобільний транспорт є найпоширенішим засобом пересування в Україні. Ця тенденція не нова, але останні події повною мірою виявили потенціал своєї машини. В умовах, коли не можна гарантувати стабільність роботи громадського транспорту, чи то поїздів, трамваїв чи автобусів, наявність власного авто здатне вирішити безліч проблем. Однак машина – це не лише високий рівень комфорту та автономності, а й велика відповідальність. Автомобіль вимагає регулярного технічного обслуговування в цілому і такої ж уваги заслуговують окремі його елементи. У цій статті мова піде про невід'ємну частину будь-якої машини – гуму. Ви дізнаєтесь про те, як працює автомобільний вулканізатор для шин. Також ми розповімо, чим різняться різні методи вулканізації.

А купити універсальний автомобільний вулканізатор для камер та шин KSTI RC 2101 за розумною ціною можна через онлайн каталог AD-Instrument.

 

Що таке гаряча та холодна вулканізація шин

 

 

Будь-який автомобільний вулканізатор для шин та/або камер, використовується для ремонту гуми. Вітчизняні дороги все ще залишають бажати кращого і, з огляду на обставини, найближчим часом ситуація точно не зміниться у позитивному ключі. Тому різноманітні пошкодження автомобільної гуми залишається однією з найпоширеніших проблем. В принципі, шина – річ дуже міцна, проте ситуації бувають різні. При невдалому збігу обставин не знадобиться навіть цвях, адже може вистачити і менш небезпечний предмет на дорозі.

Ремонт шин та камер здійснюється шляхом вулканізації. Спочатку вітчизняним методом була так звана гаряча вулканізація. Процес гранично простий: беремо латку із сирої гуми, поміщаємо на попередньо підготовлену пошкоджену ділянку, поміщаємо в автомобільний вулканізатор для шин, який пресує та прогріває. Через деякий час (залежно від обладнання та характеристик об'єкта, що ремонтується) ви отримуєте повністю виправлену шину або камеру.

Мінусом процесу є його тривалість (ремонт шини легкового авто може зайняти до 90 хвилин, а вантажного – ще більше), а також необхідність використання спеціального обладнання. Зрозуміло, йдеться про автомобільний вулканізатор для камер та шин, який можна купити у компанії AD-Instrument. Наприклад, чудово підійде універсальна гвинтова модель KSTI RC 2101.

Так звана холодна вулканізація прийшла до нас з-за кордону. Вона має як переваги, так і недоліки. До перших відноситься низька вартість послуги та швидке виконання ремонту. А ось мінуси суттєвіші: хоча ремонт здійснюється швидше, ніж у випадку з гарячою вулканізацією, використовувати гуму можна тільки через добу після його завершення (а в першому випадку шина готова до роботи відразу ж, як ви витягнете її з автомобільного вулканізатора).

Другим недоліком холодного методу є менша надійність безпосередньо пов'язана з технологією ремонту. Фактично, він є приклеюванням латки з внутрішньої сторони шини. Так, клей дуже надійний, але латка та шина все ще залишаються окремими предметами, хоч і склеєними.

Використовуючи автомобільний вулканізатор для гарячого методу, ви перетворюєте їх на одне ціле.

 

Переваги гарячої вулканізації шин з KSTI RC 2101

 

 

Зверніть увагу на вулканізатор автомобільний KSTI RC 2101 з каталогу AD-Instrument. Це обладнання вітчизняного виготовлення, розраховане більш надійну гарячу вулканізацію. Основною особливістю агрегату є його універсальність. Фактично цей пристрій:

  • підходить для ремонту як шин, так і камер;
  • може використовуватися як стаціонарний, а також переносний вулканізатор;
  • відрізняється автоматичним режимом роботи (ніяких помилок через людський фактор);
  • живиться до стандартної мережі на 220 Ст.

Ціна автомобільного вулканізатора для камер та шин KSTI RC 2101 теж дуже прийнятна. Особливо, якщо врахувати, що один і той же агрегат можна використовувати для ремонту різних компонентів колеса. Фактично, ви отримуєте вулканізатор 2 у 1.

 

Автомобільний вулканізатор для камер та шин KSTI RC 2101

 

Цей різновид автомобільного вулканізатора має відмінні технічні особливості. Наприклад, модель KSTI RC 2101:

  • включає два нагрівальних елементи по 500 Вт (максимум) кожен;
  • використовує всього 0,5 кВт на годину;
  • нагріває головки до 130 - 140 градусів, причому за Цельсієм на поверхні шини буде не менше 125;
  • може працювати до 120 хвилин поспіль, причому діапазон налаштування починається від нуля;
  • відрізняється зусиллям притискання латки в 1000 кгс.

Оскільки автомобільний вулканізатор для шин та камер цієї моделі є стаціонарно-переносним, його габаритні розміри не надто великі (450х180х800 мм), а вага становить не більше 25 кг.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner