Кошик
86 відгуків
Кошик

Як часто потрібно калібрувати балансувальний верстат

Дисбаланс автомобільного колеса може здатися несуттєвою проблемою лише тим, хто вкрай далекий від керування автомобілем. Декілька десятків зайвих грамів можуть здаватися дрібницею, поки ви не дізнаєтеся, що їх з лишком вистачає, щоб запустити прискорений процес зношування цілого ряду елементів авто. Серед них як кермовий механізм, так і амортизатори, а також підшипники маточини. У результаті неправильний баланс коліс веде до дискомфорту в процесі їзди, зниження керованості та стає загрозою, адже підвищує ймовірність попадання у дорожньо-транспортну пригоду. Тому важливо відвідувати станцію технічного обслуговування для шиномонтажу коліс. Причому бажано, щоб на СТО був такий агрегат, як балансувальний верстат. Його наявність має велике значення для автосервісу, адже це обладнання дозволяє отримати максимально точні результати за мінімальний термін.

 

 

Балансувальний стенд: незамінний інструмент для шиномонтажу

 

 

У балансувального верстата для коліс є кілька плюсів і всі вони дуже суттєві. Наприклад, обладнання для шиномонтажу:

  • виступає як вимірювальний, ретельно фіксуючи всі параметри колеса;
  • має програмне забезпечення, яке аналізує стан об'єкта, що тестується, і розробляє методи розв'язання виявленої проблеми;
  • оснащений екраном, на який і виводяться всі результати розрахунків програмного забезпечення.

Таким чином, наявність якісного та грамотно відкаліброваного балансувального стенда дозволяє майстрам дуже швидко виявити дисбаланс, якщо такий є. Щобільше, програма точно вкаже місця, де потрібно встановити вантаж, щоб відновити правильний стан справ.

Без цього обладнання для шиномонтажу балансування коліс буде дуже тривалим заняттям із результатами сумнівної точності.

Зрозуміло, що балансувальний стенд для автосервісу підбирається з урахуванням його спеціалізації. Станція технічного обслуговування, що працює з легковим транспортом, використовуватиме обладнання, яке не підійде для балансування коліс вантажівок.

 

Як зрозуміти, що балансувальний верстат для коліс працює некоректно

 

 

Хоча сам по собі балансувальний верстат для шиномонтажу є справжнім скарбом та взірцем точності вимірювань, він також не захищений від некоректної роботи. Основна проблема пов'язана з розкалібруванням обладнання. Якщо вона відбулася, про точність вимірів можна забути. Причин виникнення подібної ситуації кілька:

  • неправильне встановлення (підлога вібрує через роботу агрегату або іншого обладнання);
  • різкий стрибок напруги (завжди використовуйте стабілізатори напруги під час роботи з балансувальними стендами для коліс);
  • тряска у процесі транспортування.

Останній пункт особливо цікавий, адже він дає однозначну відповідь на популярне питання: чи потрібно калібрувати балансувальний стенд одразу після покупки та встановлення? Звичайно ж так, адже ви отримуєте обладнання не прямо із заводу, а через продавців та різні служби доставки. Крім того, обладнання, що відноситься до нижнього цінового діапазону, часто не піддається калібрування і на самому підприємстві виробника.

У процесі роботи можна помітити, що балансувальний верстат для шиномонтажу працює некоректно, якщо програмне забезпечення постійно знаходить дисбаланс і пропонує використовувати все більше і більше вантажів. У цьому випадку варто освіжити в пам'яті інструкцію виробника та провести найпростіші перевірки за схемами, вказаними у мануалі.

 

Загальні рекомендації щодо частоти калібрування балансувального стенду в автосервісі

 

Зауважте, що сьогодні на ринку представлена велика кількість обладнання для шиномонтажу від різних виробників. Техніка також пропонується у широкому ціновому діапазоні. Для балансування коліс можна знайти як виключно дороге, так і зовсім бюджетне обладнання. Балансувальні верстати можуть мати різний додатковий функціонал, крім основного. Наприклад, підсвічування внутрішньої частини обода, особливу систему кріплень та багато іншого.

Різноманітність є причиною того, що рекомендації щодо частоти калібрування балансувального стенда також можуть відрізнятися від виробника до виробника. Тому так важливо уважно прочитати інструкцію та виконувати цю процедуру не рідше, ніж написано у паперах.

У середньому ж фахівці рекомендують виконувати калібрування балансувального верстата, що активно використовується на автосервісі не рідше, ніж раз на два тижні. Або принаймні перевіряти обладнання на наявність розкалібрування із зазначеною частотою. Це убереже вас від помилок у роботі та допоможе заробити репутацію надійного автосервісу.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner