Кошик
82 відгуків
Кошик

Вулканізатор для камер: як його використовувати та зберігати

 

 

Вулканізація є досить складним технологічним процесом, при проходженні якого пластичний каучук перетворюється на гуму з високими експлуатаційними характеристиками. Ця фізична властивість дозволяє відновлювати автомобільні шини. Розберемо докладніше, як працює автомобільний вулканізатор для шиномонтажу та які вимоги висуваються для його зберігання та експлуатації.

 

 


Принцип дії вулканізатора для шиномонтажу

 


Автомобільний вулканізатор нагріває пошкоджену ділянку, потім накладається латка, яка закріплюється кордами. Під дією високої температури речовина зі стану каучуку перетворюється на гуму.

Купуючи вулканізатор для шиномонтажу, ви неодмінно побачите досить велику кількість цін. Найбільш сучасними та прогресивними є моделі автомобільних вулканізаторів, у яких конструктивно передбачені датчики контролю температури паяння та таймерами нагріву. Завдяки їм процес стає контрольованішим, виключається ймовірність пошкодження камери або шини.

Метод холодної вулканізації використовується рідше, оскільки не може контролювати якісний та довговічний ремонт шин і камер, особливо у разі масштабних пошкоджень.


Монтаж та введення в експлуатацію автомобільного вулканізатора

 


Перше, на що необхідно звернути увагу при купівлі вулканізатора для шиномонтажу - відповідність джерела струму і наявність заземлення. Для подачі повітря з пневмомережі встановлюється фільтр-відділювача.

Зібравши куплений вулканізатор для шиномонтажу, з'єднайте мережевий пневмошланг та відповідний штекер на пульті. Зверніть увагу, що в цей момент регулятори тиску зовнішньої та внутрішньої пневмоподушок повинні знаходитись у крайньому положенні. Наступним кроком до мережі підключається кабель автомобільного вулканізатора.


Робота вулканізатора для шиномонтажу


Перед проведенням робіт з використанням автомобільного вулканізатора встановіть шину так, щоб пошкоджена ділянка була внизу. Зверніть увагу, що категорично заборонено заповнювати канавки пінопластом або ганчіркою в зоні розташування зовнішнього нагрівача. Використовувати підручний утеплювач можна лише під пневмоподушкою.

Горизонтально на підлозі розташуйте зовнішню пневмоподушку, зверху розташуйте нагрівальний елемент автомобільного вулканізатора. Нагрівально повинен виходити за бортові кільця не менше ніж на 1 см. Аналогічно встановлюється внутрішній нагрівальний елемент вулканізатора для шиномонтажу.

Циліндрична пневмоподушка укладається всередину шини так, щоб еластичне вікно притискало нагрівальний елемент вулканізатора автомобільного, але при цьому не виходила за межі бортового кільця.

Зовнішню подушку необхідно закріпити рівними стяжними ременями так, щоб вони надійно утримували саму подушку та гнучкий нагрівач. Особливу увагу зверніть на кабель, в цей момент він не повинен опинитися між пневмоподушкою та нагрівачем.

За допомогою манометра перевірте тиск, подайте його до рівня 1,5 бар на зовнішню подушку та 2,5 бар на внутрішню. Підключіть нагрівальні елементи вулканізатора для шиномонтажу, виставте необхідний час нагрівання та увімкніть таймер. Темепартурні індикатори вулканізатора для шиномонтажу повинні бути в межах 145-147 °С. Охолодження шини до позначки 110 °С має відбуватися під тиском.


Безпечне зберігання придбаного автомобільного вулканізатора


Купивши автомобільний вулканізатор, зверніть увагу не лише на безпечну експлуатацію, а й на вимоги до зберігання. Техніка повинна знаходитися в сухому приміщенні, далеко від джерел води, у справному стані. Не можна купувати автомобільний вулканізатор для проведення робіт, які не закладені у пристрій виробником. Перед запуском обов'язково перевіряйте цілісність шнурів живлення та гнучких нагрівачів. У разі виявлення поломки або несправності зверніться до сервісного центру виробника.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner