Як підібрати шланг для компресора на СТО
Станція технічного обслуговування, що пропонує великий вибір послуг, неминуче вимагатиме не лише персонал з високим рівнем кваліфікації, а й довгий перелік спеціального інструменту та обладнання. Зрештою, сучасні автомобілі мають досить складну конструкцію, що складається з комплексу механічних та електричних вузлів, що працюють разом. Серед усього цього розмаїття особливе місце займає компресорне обладнання, а також спіральний шланг для компресора. Про те, чому ця техніка дуже важлива, ви дізнаєтесь із цієї статті. Також ми розповімо, як вибрати шланг спіральний поліуретановий правильно.
Компресорне обладнання на станції технічного обслуговування
Якісний шланг спіральний поліуретановий, а також сам компресор є виключно важливим елементом сучасного автосервісу. І це не дивно, адже тільки за допомогою цього пристрою ви зможете скористатися всіма перевагами спеціального пневматичного інструменту для ремонту та технічного обслуговування автомобіля. Саме шланг спіральний для компресора підключається до:
- фарбопультам, що дозволяє проводити ремонт кузова;
- підйомникам;
- різних пристроїв, які використовуються для шиномонтажу.
Список пневмоінструментів, що підключаються до компресора, дуже великий. Очевидно, що без цього агрегату неможливе повноцінне функціонування сучасної станції технічного обслуговування.
Чому важлива якість шланга спірального поліуретанового.
Про те, як правильно підібрати компресор для станції технічного обслуговування, ви можете дізнатися з інших статей на нашому сайті. Тому, що в такому випадку всю увагу слід звернути на шланги поліуретанові спіральні, які використовуються для підключення пневматичного інструменту безпосередньо до компресора або до пневмолінії, якщо така є.
Не варто недооцінювати важливість шлангів для компресора. Саме на них припадає основне навантаження, яке може досягати 16, а часом і 20 бар. Однак у більшості випадків на СТО не використовується тиск, що перевищує 10 бар.
Якщо неправильно підібрати спіральний шланг або прямий для компресора, ви або втратите потрібний рівень тиску, або зіпсуєте сам напірний рукав. Можливий навіть розрив, що може призвести до травм.
Пневматичний шланг високого тиску для автосервісу
На станції технічного обслуговування можна використовувати пневматичний шланг високого тиску. Він підходить для підключення, як до компресора і пневомінструменту, так і до інших шлангів (якщо його використовувати для прокладання пневмолінії). Такі вироби виготовляються з поліуретану та силікону, комбінація двох матеріалів дає міцність, гнучкість, а також довговічність навіть при постійній активній експлуатації.
На відміну від шлангів спіральних поліуретанових для компресора, прямі рукави реалізуються без фітингів, тому їх доведеться придбати окремо.
Шланг спіральний для компресора на СТО
Якщо у вашому автосервісі відсутня необхідність прокладання пневмолінії, можна обійтися спіральним шлангом для компресора. Він виготовляється з поліуретану і є відмінним варіантом. До того ж такий товар зазвичай продається вже готовими відрізками різної довжини, заздалегідь обладнаними різьбовими фітингами з металу.
Підбирати шланг спіральний поліуретановий слід орієнтуючись на продуктивність компресора. Також потрібно врахувати:
- довжину;
- діаметр поперечного перерізу;
- матеріал виготовлення.
Поліуретан та поліуретан у комплексі з силіконом є найкращим варіантом. Шланг повинен мати мінімальну довжину, адже тиск знижується разом із зайвими метрами. Наприклад, у рукаві 7,5 метрів втрачається 0,2 атмосфери. Якщо шланг складає 15 метрів, втрата складе 0,4 атм. При цьому двадцятиметровий рукав втратить 0,65 атм.
- Як зрозуміти, що потрібний ремонт ходової частини вантажівки? До чого може привести економія автопідйомника? Значення укомплектованого набору для демонтажу кріплень, шарнірів та втулок? Про все це докладно у статті.
- Шиномонтажні майстерні можуть бути спеціалізованими або бути частиною СТО. Однак без спеціального обладнання не обійтись. Одним із перших необхідний шиномонтажний верстат 🛠️. Як вибрати хороший поговоримо у статті.