Стенд розвал-сходження з бездротовою інфрачервоною вимірювальною системою DSP708
У ДАНУ ЦЕНУ ВХОДИТЬ: ДОСТАВКА ОБОРУДАННЯ К КЛІЕНТУ + ВСТАНОВЛЕННЯ ОБОРУДАННЯ + ОБУЧАННЯ
КОМПЛЕКТ УКОМПЛЕКТІВАН ВСІМ НЕОБХОДИМ, ВАМ НЕ НУЖНО НІЧОГО "ПОКУЖАТИ ПОТОМ"
МИ РОБОТАЄМО ЧОРНО, ЯКОСТІВНО І ПРОФЕСІОНАЛЬНО
Комп'ютер ProAlign 130 дає змогу скористатися першокласними датчиками Hunter клієнтам, які не можуть собі дозволити або яким не потрібні програмні інструменти преміумстінду WA300. Інтегроване рішення на базі комп'ютера PA130 дає змогу досягти вартості, яка доступна більшості сервісних підприємств початкового та середнього рівня.
Повністю бездротовий інфрачервоний стенд — стенд використовує стандартні нікель-металгідридні акумулятори, повного заряду яких вистачає на повний робочий день (12 годин). Для обміну даних між консоллю PA130 і датчиками використовується потужний передавач, що працює з частотою 2,4 ГГц. На відміну від інших виробників, що використовують стандарт Bluetooth (який не призначений для промислового застосування), радіосигнал стандарту ZigBee XF-датчиків Hunter працює стабільно та може пройти навіть через стіну. У разі виникнення перешкод користувач може перемкнути канал зв'язку на інший.
Надійне інтегроване рішення комп'ютерної консолі - PA130 використовує закритий, повністю інтегрований, мікропроцесорний модуль на основі операційної системи Linux, що використовується в преміальних балансувальних стендах, як-от Hunter GSP9700. PA130 не має жорсткого диска, а вся інформація (включно з специфікацією автомобілів) міститься на програмному картриджі, який може бути легко замінений на новий самим користувачем. У такий спосіб досягається висока надійність і простота в обслуговуванні.
Базові програмні інструменти та просте керування — стенд PA130 використовує програмний інтерфейс, схожий на преміумстенд WA100/WA300. Для більшості операцій потрібно натискати тільки одну кнопку в правому нижньому кутку екрана. Основні програмні інструменти Hunter, як-от процедура WinToe, що дає змогу регулювати проходження передніх коліс без тримача керма з першого разу, графічні схеми регулювання автомобілів, а також деякі OEM-процедури доступні і в PA130. Програмне забезпечення стенду PA130 повністю русифіковане.
Переваги вимірювальної системи DSP708:
- Датчики DSP708 найлегші та найміцніші бездротові інфрачервоні датчики у світі — використання магнію замість алюмінієвого сплаву в датчиках DSP708 і висока інтегрованість компонентів дають змогу домогтися неперевершеної надійності та легкості у використанні. Вага кожного датчика DSP708 становить усього 3,3 кг. Корпуси датчиків зроблені з гнучкої пластмаси практично унеможливлювальної тріщини під час падіння, жорсткий магнієвий скелет зменшує ймовірність механічних пошкоджень унаслідок падінь датчика з колеса, а також ударів.
- Триточкова компенсація биття коліс — у всіх датчиках серії DSP700 застосовується технологія, що дає змогу забезпечити точність вимірювання навіть у разі, якщо колесо провернеться після закінчення процедури компенсації для всіх чотирьох коліс. Спеціальний датчик відстежує обертання колеса та перераховує результати компенсації для винятку похибок, пов'язаних із неправильною геометрією колісного диска, а також похибки встановлення кронштейна на диск.
- Автоматична спойлер-програма — якщо автомобіль має занадто низький бампер, що не дає змогу інфрачервоним променям пройти під ним, то система DSP708 автоматично перемкнеться на вимірювання сходження через П-подібний контур (як у молодшої моделі DSP706) без втручання користувача. Це дасть змогу використовувати обладнання без застосування додаткових офсет-адаптерів або регулювання самоцентрувальних адаптерів. Нагадування про відхилення від рівня. Усередині передніх і задніх датчиків DSP708 встановлені електронні датчики рівня, які передають сигнал на комп'ютер і попереджають оператора про потребу виставити прилади за рівнем під час вимірювання кастеру та інших процедур.
- Швидке оброблення результатів — надає точні результати вимірювань сходження, зворотного сходження під час поворотів, ширину сліду шини та колісної бази в режимі реального часу.
- Легкі, прості в установленні, важать менш ніж 3,3 кг — розроблені для ще зручнішого користування, датчики DSP708 удвічі легші за попередню версію.
- Немає кабелів і дротів - немає кабелів, що заплутуються, для зв'язку. Просто візьміть і почніть роботу!
- Без витрат часу. Швидке підзаряджання — немає часу простою. Датчики заряджаються від час зберігання на консолі.
- Компенсація Pro-Comp® — процедура безперервної компенсації биття гарантує правильність кутів встановлення коліс навіть у тих випадках, коли колеса оберталися після компенсації.
Програмне забезпечення системи розвал-сходження ProAlign:
Програмне забезпечення ProAlign® містить ключові функції флагманських систем Hunter і є ідеальним рішенням для економічного перебування в бізнес-сходження.
Регулювальні діаграмиРегулювальні діаграми показують напрямок і ступінь необхідного регулювання. | Ілюстрації регулюванняРегулювальні ілюстрації являють собою графічні текстові OEM рекомендації за методиками регулювання. | WinToe®Дає змогу оператору регулювати сходження без фіксування положення кермового колеса з першого разу! |
CAMM®Контроль переміщення важелів підвіски CAMM® скорочує час регулювання вдвічі на автомобілях із регулювальними шайбами, подвійними ексцентриками або подвійними пазами. Без проб і помилок! | Shim-Select® IIПоказує всю необхідну інформацію для встановлення задніх регулювальних шайб, включно з шаблоном необхідного кольору з необхідними кутами, номером за каталогом і моментом затягування болтів. | Керування роботоюЦінна інформація про замовника може бути зручно збережена в базі даних для швидкого пошуку серед раніше вироблених замовлення-нарядів. Функція Керування роботою вимагає USB-накопичувач. |
Вимірювання висоти посадкиВимірювання висоти посадки, необхідні виробниками автомобілів, можуть бути зроблені та введені вручну або за допомогою опційного вимірювача висоти (20-1885-1). | Вимірювання симетрії автоЗабезпечує швидку перевірку для визначення наявних поза специфікацій УУК, викликаних порушенням симетрії автомобіля або зміщенням осей. | Процедура сходження VW/AudiПрограмне забезпечення для автомобілів Volkswagen/AUDI містить покрокові інструкції з вимірювання та регулювання кривої «S». |
Специфікації датчиків DSP708:
живлення | 3,6 DGN (6 перезаряджуваних AA батарейок) |
бездротовий зв'язок (стандартно) | 2,4 ГГц трансмітер із широкосмуговою модуляцією |
вага датчика | 3,29 кг |
діапазон коліс, що обслуговуються | 10" — 24,5" (стандартно), до 28" (з розширювачами) |
колісна база автомобілів, що обслуговуються | 1778 — 5334 мм |
ширина протектора шини | 1168 — 2286 мм |
корпус датчика | ударостійкий прогумований пластик |
кронштейн датчика | магнієвий сплав |
Характеристики функцій датчиків серії DSP708:
- розвал-сходження на чотири колеса;
- високошвидкісний бездротовий зв'язок;
- безперервна компенсація прокатанням Pro-Comp®;
- безперервна компенсація вивішуванням Pro-Comp®;
- вимірювання зворотного сходження під час повороту;
- контроль рівня Level Reminder®;
- механізм блокування датчиків;
- сумісність зі спеціальними адаптерами (BMW, Mercedes-Benz);
- збереження результатів вимірювання у разі падіння напруги;
- полегшена конструкція;
- можливість тестування датчиків з однієї осі на іншу;
- самоконтроль калібрування сходження Cal-Check®;
- спойлер-режим.
Стандартна комплектація:
- пересувний кабінет червоного кольору PA130;
- тип комп'ютерної системи Hunter ProAlign 100;
- LED-монітор 19";
- клавіатура;
- оптична миша;
- струменевий кольоровий принтер HP;
- комплект датчиків DSP708 у зібраному вигляді з радіостанцією;
- кронштейни зберігання й заряджання датчиків;
- самоцентровані колісні кронштейни з захопленням 10" — 24,5" — 4 шт.;
- тримач керма;
- депресор педалі гальма;
- поворотні круги 50 мм;
- силіконові чохли для поворотних кіл;
- містика для прокатування.
- Ціна: 623 538 ₴