Кошик
84 відгуків
Кошик
Обладнання для наварювання шин і відновлення покришок

Обладнання для наварювання шин і відновлення покришок

  • Під замовлення
  • Оптом і в роздріб
clockВідправка з 03 жовтня 2024

5 032 800 ₴

Показати оптові ціни
+380 (44) 357-71-17
  • +380 (98) 107-71-71
  • +380 (99) 360-71-71
  • +380 (63) 160-77-11
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Обладнання для наварювання шин і відновлення покришокОбладнання для наварювання шин і відновлення покришок
5 032 800 ₴
Під замовлення
+380 (44) 357-71-17
  • +380 (98) 107-71-71
  • +380 (99) 360-71-71
  • +380 (63) 160-77-11
Опис
Інформація для замовлення

Обладнання для наварювання шин і відновлення покришок

Відновлення зношених шин в Україні інноваційним методом холодного наварювання —  це вигідний бізнес у звичайних умовах  і надприбильний.

Потребувачу можна запропонувати якісну шину, яка пройде стільки ж кілометрів, як і нову аналогічну. Але водночас її роздрібна ціна становитиме всього 50-70% від вартості нової, а собівартість відновлення зношеної шини — 15-25% від ринкової вартості «безперебійної» покришки. 
Відновлювати можна шини будь-яких типів і розмірів. Але найвигідніше — це відновлення вантажних і шин. Споживач таких шин може вибирати будь-який малюнок протектора з безлічі варіантів на той самий каркас. 
Лінія для відновлення шин не вимагає великих виробничих площ, екологічна, має невисоку вартість і короткі терміни окупності. Сировина для відновлення є практично в будь-якому населеному пункті.

Попит на відновлені шини забезпечується такими чинниками: 

- величезна кількість автомобілів, що потребують періодичної заміни автошинів; 
— прагнення організацій і приватних осіб скоротити витрати, заощадити. Якісно відновлена шина — це чудова альтернатива нової, поготів, що ходять такі шини приблизно однаково.

 

У цьому розділі ми коротко розповімо про цей різновид бізнесу.
Історія «холодного методу відновлення»: 
Ця технологія почала стрімко розвиватися в станах Європи й США ще кілька десятків років тому.
Метод холодного встановлення протектора сильно відрізняється від добре відомого українському споживачеві «гарячої наварки протектора», якість якого залишає бажати найкращого. На сьогодні за кордоном працюють тисячі підприємств із якісного відновлення шин. Їх продукція потрапляє на російський ринок, і споживач часто навіть не здогадується, що експлуатує відновлені покришки. Це свідчить про чудову якість і надійність такої гуми.

 

Основні етапи відновлення:

Восстановление шины 1. Огляд шини. Це найважливіша частина процесу. На цьому етапі виявляються каркаси, придатні до відновлення. Виробляється візуальна перевірка внутрішнього шару, бортів, боковин, коронки. Виявлені пошкодження маркуються, заповнюється індивідуальна картка шини. Несумісні з якісним відновленням шини йдуть на утилізацію.
Антикризисное управление 2. Шерохування (зрізання, видалення) залишків старого зношеного протектора. Верстат для шорстки надає каркасу форму, розмір і текстуру, які необхідні для накладення нового протектора. Потужна обдиральна коронка видаляє  залишки старого протектора.
 
Зарабатывать в кризис
3. Ремонт шини. Виявлені дефекти та пошкодження (порізи, проколи) ремонтуються. Шина встановлюється в спеціальному верстаті, де робочий виробляє зовнішній, а після внутрішнього ремонту шини. Розробляються, зачищаються зовнішні пошкодження, армуються спеціальними латками наскрізні проколи.

Кризисное управление
4. Підготовка шини до вулканізації. Шина зовні ґрунтується спец. складом сирої гуми. Після цього вона має підсохнути впродовж 10-25 хвилин. За допомогою ручного екструдера заливаються складом сирої гуми, розроблені під час ремонту  шини зовнішні ушкодження. Після цього на каркас наноситься шар стрічки сирої гуми, яка слугуватиме надійним прошарковим матеріалом для каркаса та протектора.
Кризис 5. Накладення протектора. У верстаті затискається підготовлений каркас і спеціальним способом накладається новий протектор.

Заработать в кризис
Антикризис
 
6. Паковання в конверт і монтаж обода. Підготовлений каркас поміщається в верстати, які одягають на нього спеціальний конверт, а всередину поміщають камеру та обід. Це необхідно для викачування повітря та щільного прилягання каркаса до нового протектора. Після цього повністю готовий до вулканізації каркас поміщається на транспортер-накопичувач, яким виріб йде на подальшу стадію. За цим же транспортером з іншого боку вивантажуються вулканізацію шини та на цих самих верстатах відбувається демонтаж камери, обода та конверта.
Восстановленые покрышки
Шинная крошка
 
7. Вулканізація. Цей процес відбувається в спеціальному автоклаві за точного співвідношення часу, температури та тиску. Всі параметри процесів задаються оператором. Підготовлені «одети» каркаси поміщаються в завантажувальний люк автоклава й одночасно під'єднуються до вакуумного насоса. У «бочку» автоклава створюється високий тиск (не менш ніж 6 барів). Завдяки цьому протектор втискається в каркас, а оптимальна температура посилює ефект хімічного зчеплення. Сира гуми вулканізується. Каркас стає єдиним цілим із новим протектором.
Восстановленые покрышки
 

8. Демонтаж обода и конверта. Шини вивантажуються з автоклава тим самим транспортером. Відразу ж перезаряджається нова партія приготованих до вулканізації шин, а вулканізацію, що пройшли, ще «одягне» шини йдуть на демонтаж камери, конверта й обода. Після того як партія шин вивантажується з автоклава, демонтуються обід, конверт і камера. Поки шина гаряча, проводиться остаточна візуальна перевірка. Якщо в шині були якісь невиявлені дефекти, уникнення відновлення, вони чітко проявляються на цьому етапі.

 

Оболонка економічного доцільності застосування методу холодного відновлення шин.

Восстановление шин

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
- На малюнку зображена стандартна авто фура з покришками  R 22.5 або R20. 
— Як приклад, візьміть невелике підприємство, яке здійснює автоперевезення, у якого 10 одиниць такої техніки. 
- Ринкова вартість 1 імпортної машини =  4 000 грн.
- Усього необхідно: 22 шт./ 1 фура* 10 фур*4 000 грн./штука = 880 000 грн. Ця сума потрібна як мінімум раз на рік на купівлю нових автошинів. 
- Якщо автовиробник здає шини, що зносилися, на завод із наварювання покришок, то послуга відновлення буде варто приблизно 1290 грн./шина. Економія водночас становить 596 200 грн.  
- Якщо вантажоперевізник купить відновлені шини в магазині, він заощадить 50% від ціни нових. 
- Шиновідновне підприємство заробить із кожної відновленої шини від 750 до 1200 грн. 
- Відновлена шина холодним способом ходить приблизно стільки ж км, як нова. Це аксіома, доведена роками спочатку в Європі та США, потім у КНР та інших азійських країнах, а зараз і в країнах СНД. 
Виводи: 
1. Приведені розрахунки  наочно показують перевагу використання відновлених покришок холодним способом. Це конкурентна перевага на ринку перевезень; це економія коштів на розвиток бізнесу. 
2. Відновлення шин вигідно тренуватися в будь-якому місті,  , де є вантажний автотранспорт і населення понад 50 000 човник. Цим бізнесом можуть займатися: заводи з перероблення та утилізації шин; шиномонтажі; автотранспортні підприємства; і просто всі, хто бажає вкласти гроші в власну вигідну справу.
 
  • Ціна: 5 032 800 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner