Кошик
82 відгуків
Кошик
HUNTER (США) Стенд розвал-сходження PA130/DSP706
влево
  • HUNTER (США) Стенд розвал-сходження PA130/DSP706, фото 2
  • HUNTER (США) Стенд розвал-сходження PA130/DSP706, фото 3
вправо

HUNTER (США) Стенд розвал-сходження PA130/DSP706

  • В наявності
  • Оптом і в роздріб

533 000 

Показати оптові ціни
+380 (44) 357-71-17
  • +380 (98) 107-71-71
  • +380 (99) 360-71-71
  • +380 (63) 160-77-11
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
HUNTER (США) Стенд розвал-сходження PA130/DSP706HUNTER (США) Стенд розвал-сходження PA130/DSP706
533 000 
В наявності
+380 (44) 357-71-17
  • +380 (98) 107-71-71
  • +380 (99) 360-71-71
  • +380 (63) 160-77-11
Опис
Інформація для замовлення

Стенд розвал-сходження з бездротовою інфрачервоною вимірювальною системою DSP706

 

Стенд "розвала-сходження" Hunter PA130 з інфрачервоною вимірювальною системою DSP706 є чудовим інструментом для авто сервісів середнього рівня. Комбінація повнофункціональних датчиків DSP706 і економної комп'ютерної стійки Hunter PA130 дає змогу досягти чудових результатів за мінімуму витрат.

DSP706 — це чотири оптичних бездротових датчики з CCD-сенсорами сходження й передавання даних через радіоканалу. Система містить шість сенсорів сходження й розвала/поздовжнього нахилу. Компенсація биття прокатанням із безперервною корекцією за кутом повороту колеса. Підтримує "гарячу" заміну акумуляторів без втрати компенсації биття.

У базовому комплекті зі стендом постачаються самоцентровані захоплення на колеса, що дають змогу обслуговувати колеса до 241⁄2".

Інфрачервоні датчики DSP 706 дають вимірювати з точністю до ближнього. Цифрове оброблення датчиків сходження гарантує більшу надійність і стабільність показань, що за акуратного поводження гарантує мінімум звернень за калібруванням системи.

Після купівлі стенду можлива покрокова модернізація консолі стенду або вимірювальної системи.
На обладнання надається гарантія 2 роки з моменту встановлення. Обладнання має сертифікат відповідності та сертифікат засобів вимірювання.

Програмне забезпечення системи розвал-сходження ProAlign:

Програмне забезпечення ProAlign® містить ключові функції флагманських систем Hunter і є ідеальним рішенням для економічного перебування в бізнес-сходження.

Регулювальні діаграмирегулировочные диаграммы ProAlignРегулювальні діаграми показують напрямок і ступінь необхідного регулювання. Ілюстрації регулюванняРегулировочные иллюстрации ProAlignРегулювальні ілюстрації являють собою графічні текстові OEM рекомендації за методиками регулювання. WinToe®Регулировка схождения WinToeДає змогу оператору регулювати сходження без фіксування положення кермового колеса з першого разу!
     
CAMM®Контроль перемещения рычагов подвески CAMM®Контроль переміщення важелів підвіски CAMM® скорочує час регулювання вдвічі на автомобілях із регулювальними шайбами, подвійними ексцентриками або подвійними пазами. Без проб і помилок! Shim-Select® IIРегулировка шайбамиПоказує всю необхідну інформацію для встановлення задніх регулювальних шайб, включно з шаблоном необхідного кольору з необхідними кутами, номером за каталогом і моментом затягування болтів. Керування роботоюУправление работойЦінна інформація про замовника може бути зручно збережена в базі даних для швидкого пошуку серед раніше вироблених замовлення-нарядів. Функція Керування роботою вимагає USB-накопичувач.
     
Вимірювання висоти посадкиИзмерения высоты посадкиВимірювання висоти посадки, необхідні виробниками автомобілів, можуть бути виготовлені та введені вручну або за допомогою опційного вимірювача висоти (20-1885-1). Вимірювання симетрії автоИзмерение симметрии автомобиляЗабезпечує швидку перевірку для визначення наявних поза специфікацій УУК, викликаних порушенням симетрії автомобіля або зміщенням осей. Процедура сходження VW/AudiПроцедура схождения автомобилей VW/AudiПрограмне забезпечення для автомобілів Volkswagen/AUDI містить покрокові інструкції з вимірювання та регулювання кривої «S».

 

Переваги вимірювальної системи DSP706:

  • Висока точність і швидкість — датчики DSP706 дають змогу вимірювати також швидко та точно як і датчики старшої моделі DSP708. Вимірювання та відтворення результатів на екрані відбуваються в режимі реального часу, без затримок, миттєво. DSP700 — найлегші та найміцніші бездротові інфрачервоні датчики у світі. Використання магнію замість алюмінієвого сплаву в серії DSP700 і висока інтегрованість компонентів дають змогу домогтися неперевершеної надійності та легкості у використанні. Вага переднього датчика серії DSP706 становить лише 3,3 кг, а вага заднього датчика DSP706 лише 2,9 кг. Корпуси датчиків зроблені з гнучкої пластмаси практично унеможливлювальної тріщини у разі падіння, жорсткий магнієвий скелет зменшує ймовірність механічних пошкоджень унаслідок падінь датчика з колеса, а також ударів.
  • Триточкова компенсація биття коліс — у всіх датчиках серії DSP700 застосовується технологія, що дає змогу забезпечити точність вимірювання навіть у разі, якщо колесо провернулося після закінчення процедури компенсації для всіх чотирьох коліс. Спеціальний датчик відстежує обертання колеса та перераховує результати компенсації для винятку похибок, пов'язаних із неправильною геометрією колісного диска, а також похибок встановлення кронштейна на диск.
  • Напівавтоматична спойлер-програма — якщо автомобіль має занадто низький бампер, що не дає змогу інфрачервоним променям пройти під ним, то можливо встановити датчики задом спереду. Система автоматично перебудується на змінну конфігурацію та дасть змогу використовувати обладнання без застосування додаткових офсет-адаптерів або регулювання самоцентрувальних адаптерів.
  • Нагадування про відхилення від рівня — всередині передніх і задніх датчиків DSP706 встановлені електронні датчики рівня, які передають сигнал на комп'ютер і попереджають оператора про потребу виставити прилади за рівнем під час вимірювання кастеру та інших процедур.
  • Швидке оброблення результатів — надає точні результати вимірювань сходження, зворотного сходження під час поворотів, ширину сліду шини та колісної бази в режимі реального часу.
  • Змінне/реверсивне розташування! ― взаємозамінні передні та задні датчики справляються з різними перешкодами, як-от спойлери та бампери.
  • Компенсація Pro-Comp® — процедура безперервної компенсації биття гарантує правильність кутів встановлення коліс навіть у тих випадках, коли колеса оберталися після компенсації.

 

Специфікації датчиків DSP706:

живлення 3,6 DGN (6 перезаряджуваних AA батарейок)
Бездротовий зв'язок (стандартно) 2,4 ГГц трансмітер із широкосмуговою модуляцією
вага короткого датчика 2,95 кг
вага довгого датчика 3,29 кг
діапазон коліс, що обслуговуються 10" — 24,5" (стандартно), до 28" (з розширювачами)
колісна база автомобілів, що обслуговуються 1778 — 5334 мм
ширина протектора шини 1168 — 2286 мм
корпус датчика ударостійкий прогумований пластик
кронштейн датчика магнієвий сплав

 

Характеристики функцій датчиків серії DSP706:

  • розвал-сходження на чотири колеса
  • високошвидкісний бездротовий зв'язок
  • безперервна компенсація прокатанням Pro-Comp®
  • безперервна компенсація вивішуванням Pro-Comp®
  • вимірювання зворотного сходження під час повороту
  • контроль рівня Level Reminder®
  • механізм блокування датчиків
  • сумісність зі спеціальними адаптерами (BMW, Mercedes-Benz)
  • збереження результатів вимірювання у разі падіння напруги
  • полегшена конструкція
  • можливість тестування датчиків з однієї осі на іншу
  • взаємозамінність передніх і задніх датчиків

Стандартна комплектація:

  • пересувний кабінет червоного кольору PA130
  • тип комп'ютерної системи Hunter ProAlign 100
  • LED-монітор 19"
  • клавіатура
  • оптична миша
  • струменевий кольоровий принтер HP
  • комплект датчиків DSP706 у зібраному з радіостанцією
  • кронштейни зберігання й заряджання датчиків
  • самоцентровані колісні кронштейни з захопленням 10"-24,5" — 4 шт.
  • тримач керма
  • депресор педалі гальма
  • поворотні кола 50 мм
  • силіконові чохли для поворотних кіл
  • містики для прокатування

 

  • Ціна: 533 000 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner